Saturday, May 15, 2010

Back To Revenge

Kawan-kawan,
sekarang aku dah habis sem 1 kot.
last post yang aku post pasal roomates aku tu.
Di sebabkan ketiada-an internet di kolej, membuatkan niat aku terbantut untuk post perkembangan hidup aku dari semasa ke semasa.
Next sem, aku akan daftar broadband supaya aku boleh post perkembangan hidup aku.
aku dah x nak jadi macam sekarang.
sekarang aku dah start cuti sem.
nanti aku nak kerja, cari side-income sebab aku betul2 kopak.
ade beberapa duit syiling jer dalam purse aku.
sekarang baru aku rasa susah senang kehidupan.
selama ni, kesusahan yang dah parents aku lalui, aku x pernah rase.
sekarang rasakan lah.
tapi aku redha dengan ketentuan-Nya.
aku ingat apa yang Tira bagi tahu aku,
"Bella, ingat. Selagi Allah uji kita, maknanya Dia ingat kita"
aku ambil kata2 dia sebagai pembakar semangat aku supaya tidak mudah menyerah diri kepada dugaan hidup. dalam hidup ni perlu ade perjuangan dan pengorbanan.

so, macam ni lah kehidupan aku sekarang.
aku akan post semula perkembangan hidup aku selama bergelar pelajar sem 1.
enjoy reading ya!!

0 comments:

Post a Comment